Nog een dagje Treviso

4 augustus 2021 - Treviso, Italië

Vanochtend zijn we laat wakker geworden en met z'n drieën (Jelle was immers bij Allesandro) naar het centrum gelopen. Daar was het al snel tijd voor een drankje:

IMG_20210804_121058

We hebben lekker rondgeslenteld, geen haast, geen vast doel, gewoon Italië meemaken. Kunst,

IMG_20210804_123742

en mooie straatjes

IMG_20210804_124824

In de camper even uitgerust en Lonneke overgedragen aan de jongens (wat zij niet erg vond) en 's avonds op zoek naar een leuke plek om te dineren. Die hebben we gevonden; samen met vele tientallen Italianen buiten onder een overkapping, heerlijk gegeten

IMG_20210804_193458

Wel flinke porties, waar laten de Italianen het? Terug naar de camper kwamen we nog een poppenspeler tegen, half buiten onder een zuilengalerij

IMG_20210804_212501

Morgen door naar Venetië, een half uur hiervandaan.

1. Anja:
    5 augustus 2021
    Dat ziet er even relaxed uit. Heerlijk hé vakantie. Is het daar druk met toeristen, het straatje lijkt wel uitgestorven. Geniet van elkaar, de natuur en al het lekkere eten. Veel plezier!
  2. Cor:
    5 augustus 2021
    Mooie foto's zeg. Zijn daar ook zo weinig toeristen t.o.v. andere jaren. Hier zie je bijna geen buitenlanders.
  3. Piet Achterberg:
    5 augustus 2021
    Heerlijk om weer de Italiaanse beelden te zien en leuk dat de Italianen de overhand hebben. In Venetië zouden jullie beslist de watertaxi moeten gebruiken en er is een lijn waarmee je ruim buitenom gaat. Er is veel te zien en als het niet te druk is, een geweldige "slenterstad". Geniet ze!