Niks doen in Aosta

16 augustus 2021 - Aosta, Italië

Zoals de titel al zegt, ook in Aosta hebben we niet zoveel gedaan. Het is erg warm, >30°, dus dat nodigt ook niet uit tot veel actie. Gewoon lekker in de schaduw wat lezen, even naar het zwembad om af te koelen en zo komen we de dag goed door.

En dit was onze laatste dag in Italië die we wilden afsluiten met nog één keer lekker uit eten. Naast de camping lag een kunstmatig meertje met daaraan een restaurant en daar hebben we gezellig gezeten:

Ja, Jelle vond het ook leuk, maar als je 16 bent dan ga je natuurlijk niet zitten lachen als er een foto wordt gemaakt hè.

Kabeljauw met olijven, tomaatjes en kappertjes, pasta vongole=met schelpjes, en 2x rundvlees reepjes met rucola, tomaat en parmezaanse kaas. Italiaans dessert na, het was weer heerlijk.

Ondertussen genoten we van de live DJ die waarschijnlijk de platenkoffer van z'n vader geërfd gehad; hij draaide bijna alleen muziek uit de '80, de jonge jaren van Monique en mij: Gazebo met I like Chopin, al eeuwen niet meer gehoord!