Op weg naar Aosta

13 augustus 2021 - Aosta, Italië

Na een, zoals gezegd, voor sommigen korte nacht vertrokken we vanochtend op tijd. Dat is wel top met zo'n camper; gisteravond al de tafel en stoelen opgevouwen + de luifel ingedraaid, dus vanochtend was echt een kwestie van kop onder de kraan en gáán. De eerste stop was bij de Carrefour supermarkt, 1 km verderop; Daar hebben we vers brood en donuts gehaald en buiten een kopje koffie. Andere klanten bestelden 2xHeineken maar daar vonden wij het nog wat te vroeg voor 🍻.

Op naar Aosta, vlakbij de Mont Blanc. Eerst richting Lugano, waarbij we door Zwitserland moesten (25 km of zo). Weer een prachtig meer. Toen zsm richting Autostrada, waar Monique het stuur overnam en ons veilig naar onze bestemming bracht. Hier was wel plaats én er was een zwembad. Daar hadden wij wel zin in want onze camper heeft helaas geen airco (terwijl er genoeg plaats is voor het airco knopje!):

IMG_20210812_110743

De groene pijl wijst trouwens naar de telefoonhouder, die ik door het vernuftige systeem met het bolletje inmiddels al op de motor, op de fiets en nu dus in de camper heb kunnen gebruiken.

Het is hier lekker fris inmiddels, we zitten op 600 m hoogte. Voor morgen is weer warm weer voorspeld, dus waarschijnlijk zijn wij dan weer regelmatig bij het zwembad te vinden. Morgenavond gaan we in ieder geval Italiaans uit eten 🍕🍕, want dat is onze laatste maaltijd in Italië!

1. Anja:
    15 augustus 2021