Rust in de bergen

1 augustus 2021 - Meran, Italië

Vandaag hebben we het rustig aan gedaan. Héél rustig aan. Geslapen tot ergens tussen 9 en 11 uur, een beetje afhankelijk van wie je het vraagt. Buiten ontbeten en toen naar het centrum van Lana gewandeld. Dat is niet heel bijzonder, maar overal om je heen zie je wel de bergen en dat is voor ons Hollanders toch altijd bijzonder.

Terug op de camping gerelaxt, buiten en binnen de camper. Binnen, omdat het buiten niet zulk geweldig weer was, maar zelfs dat geeft dan weer mooie uitzichten:

De kinderen hebben ontdekt dat de Wifi best goed is; die downloaden dus hele films en series en gaan die vervolgens in ons bed liggen kijken... Ach, dat 'in ons bed liggen', deden ze ook toen ze 0 waren. En 2, en 5.

302948882_g

Als diner hadden we pasta met zelfgemaakte saus (paprika en tonijn) en yoghurt toe.

Morgen gaan we eerst de camper verzetten (deze plaats is besproken of zo) en dan met de kabelbaan omhoog om daar een mooe wandeling te gaan lopen. Het weerbericht ziet er goed uit, warmer en droger dan vandaag!